welcome to my life...!~

today all of us will witness something special from me and this will be the best and the truth from me and my life so after u walked in u better spare something just in case if your tears comes out your eyes....!~

Tuesday 1 March 2011

challenge

aku sekarang dalam dilema aku xtau ape yang aku buat ni betul atau tak...banyak benda yang bermain dalam otak aku nih..haihhh..kalo ikutkan hati aku nak je tinggalkan semua yang aku ada sekarang and beralih ke jalan yang sebenar-benar nya aku inginkan...bukan senang mencari keberkatan dalam setiap sen yang kita dapat dulu masa kecik-kecik cikgu selalu ajar belajar pandai2 nnt keje dapat gaji besar seronok katanya..tp jarang aku dengar belajar elok-elok nanti besar cari rezeki yang berkat xkisahlah banyak atau sedikit asalkan berkat..aku xtau la kalo sume org dapat rasakan ape yang aku rasa ni atau tak tapi percayalah besar mana pun gaji kite tapi kalau tak berkat still jugak kite akan rase xcukup and kite xkan senang...untuk mencari keberkatan bukanlah susah yang penting setiap sen yang kita dapat itu adalah dari sumber yang hal;al dan dengan cara yang baik dan kite akan dapat lihat betapa besarnya keberkatan itu..sebab itu kadang-kadang kite selalu dengar gaji lapan ratus tapi hidupnya ALHAMDULILLAH senang...and die xmenyusahkan sesiapa..tapi berbeza pulak dengan yang gaji tiga ribu kadang-kadang still jugak tak cukup..hmmm bukan senang dan bukan susah untuk dapat keberkatan itu...tapi apa yang paling penting ingat dengan keberkata itu lah kita akan mendirikan sebuah keluarga dan dari keberkatan itu lah kita akan membesarkan anak dan dengan hasil yang berkat itulah yang akan kita berikan pada ibu bapa kita..tp sekiranya sumber kita itu tak berkat bagaimana???biarlah kita hidup sederhana tetapi bahagia berbanding hidup mewah namun hati kita gundah..selebihnya terpulanglah pada individu itu sendiri sekian....TOLONG KLIK PADA VIDEO ITU SEMASA ANDA SEDANG MEMBACA..TQ : )

No comments:

Post a Comment